• طراحی امضا را دنبال کنید
پرسشی دارید؟ تماس بگیرید

وبلاگ

  • آموزش نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف (رمز پویا) از همه بانک ها

    آموزش نحوه دریافت رمز دوم یکبار مصرف (رمز پویا) از همه بانک ها

    استفاده اجباری از رمز دوم یکبار مصرف (رمز پویا) به ایستگاه نهایی خود نزدیک می شود و بعد از وقفه های متمادی قرار است که از یکم دی ماه، این طرح به مرحله آخر خود برسد و تا به این لحظه مهلت تمدیدی برای آن در نظر گرفته نشده است.

    بیشتر بدانید ...

  • تشخیص جعل امضا در دادگاه چه مراحلی دارد؟

    تشخیص جعل امضا در دادگاه چه مراحلی دارد؟

    در حرفه ی ما بسیاری از افراد دغدغه مشابهی دارند و آنهم امضایی است که به راحتی قابل جعل نباشد. این دسته از افراد به دلیل داشتن شرایط شغلی خاص، داشتن دسته چک و ... در جهت جلوگیری از هر گونه سو استفاده از جایگاه شغلی و مالی به دنبال امضایی هستند که خیلی سخت باشد.

    بیشتر بدانید ...

  • شخصیت شناسی از روی امضا

    شخصیت شناسی از روی امضا

    حتی اگر هم خودش بخواهد، نمی تواند آنچه درونش است را پنهان کند. کافی است کمی با فوت و فن های شخصیت شناسی آشنا باشید و نتیجه چند تحقیق را به دقت خوانده باشید، تا دست هر کسی برایتان رو شود. اگر می خواهید بدانید بغل دستی تان، واقعا کیست و چه ویژگی هایی دارد، بهتر است یک قلم و کاغذ جلویش بگذارید و بخواهید برای یادگاری هم که شده به شما امضا بدهد. متخصصان نشانه شناس و گروهی از روانشناسان، معتقدند شیوه امضا کردن آدم ها می تواند برخی از خصوصیات شان را آشکار کند و به ما بگوید که در مقابل شان باید چه رفتاری را در پیش بگیریم.

    بیشتر بدانید ...

  • امضا چیست؟

    امضا چیست؟

    امضاء یا دستخط، یک نمایش دست نویس از نام، لقب، یا حتی یک ضربدر ساده است و افراد روی اسناد می نویسند تا مدرکی باشد برای نیت فرد. نویسندهٔ امضا را امضاکننده می گویند.

    بیشتر بدانید ...